ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚΑΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ Ε. ΜΠΕΗ
Με την παρουσία διακεκριμένων νομικών επιστημόνων, φιλοσοφικών ερευνητών, εκπαιδευτικών και καλλιτεχνών έγινε στις αίθουσες του Κέντρου Δικανικών Μελετών του ομ. καθηγητή του Παν/μίου Αθηνών, διδάκτορα φιλοσοφίας και συγγραφέα Κώστα Ε. Μπέη, στην περιοχή του Λυκαβηττού, παρουσίαση του ζωγραφικού και ποιητικού έργου του Κώστα Ευαγγελάτου.
Ο εικαστικός, λογοτέχνης και θεωρητικός της σύγχρονης τέχνης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εξέθεσε συνθέσεις σε επιζωγραφισμένα ξύλα- παραθαλάσσια ευρήματα- και υλικά που ανασύρει από το περιβάλλον με τίτλο " Αλίκτυπες φόρμες " και στη συνέχεια μίλησε εκτενώς για την ποίηση του και τις βιωματικές προεκτάσεις της.
Η τιμητική παρουσίαση έγινε στα πλαίσια της φετινής ολοκλήρωσης του Σεμιναρίου Φιλοσοφίας, με συντονίστρια την Δρ. Άννα Κελεσίδου. Ο καθηγητής Κώστας Μπέης αναφέρθηκε επαινετικά στην προσωπικότητα και τα έργα του Ευαγγελάτου- οποίος υπήρξε μαθητής του στη Νομική Αθηνών και από το 1997 εταίρος και καλλιτεχνικός συνεργάτης του Κέντρου Δικανικών Μελετών. Στην εισαγωγική της παρουσίαση η λογοτέχνις, Δρ Φιλοσοφίας Άννα Κελεσίδου επεσήμανε: "Αν η ποίηση, εκτός των άλλων , είναι ο περιστεριώνας των λέξεων από όπου οι ποιητές αντλούν για να στεγάσουν τον κόσμο τους, δεν θα δίσταζα να πω ότι η καρτερικά απαισιόδοξη ποίηση του Κώστα Ευαγγελάτου λέγει χωρίς υποχρεωτικά να κρύβει σημαίνοντας πρώτιστα το όνομα της Αγάπης, με παράπλευρα εκείνα της ηδονής, του ονείρου, των ταξιδιών....Όπως σε θεατρική σκηνή όλες οι έννοιες παρίστανται και χαιρετούν τον αναγνώστη".
Ο Κώστας Ευαγγελάτος με το χαρακτηριστικό του ύφος αναφέρθηκε στην πρώιμη εκδήλωση της ζωγραφικής και ποιητικής τάσης του στο Αργοστόλι της Κεφαλονιάς, τις συνθήκες που επικρατούσαν στο περιβάλλον του, τους τρόπους που ακολούθησε, με συνεχή άσκηση στο σχέδιο, στην εκ του φυσικού ζωγραφική και την συστηματική μελέτη αισθητικών, λογοτεχνικών και φιλοσοφικών κειμένων στην Κοργιαλένειο Βιβλιοθήκη, την αγάπη του για τον Σολωμό, τον Μπάυρον, τον Ρεμπώ και τον Καβάφη, τις πρώτες εκθέσεις και εκδόσεις, τα ταξίδια, τις σπουδές του, το τολμηρό του ποίημα " Το Δωμάτιο ",1980, που μεταφράστηκε στην αγγλική από τον διάσημο ελληνιστή Κίμωνα Φράιερ, την υποτροφία για το Μανχάτταν, τα ποικίλα προσωπικά του βιώματα που διαμόρφωσαν τους εκφραστικούς του ορίζοντες.
Στη συνέχεια διάβασε ποιήματα του από τη συγκεντρωτική συλλογή " Αλέα Προσομοίων " 2002, " Η Ελεγεία των Εκβατάνων " 2006, και την " Εγκάρσια Πτήση" 2011, εκδόσεις Απόπειρα, καθώς και δύο ανέκδοτα ποιήματα, που έγραψε στο Παρίσι το 2012, εμπνευσμένα από πίνακες του Leonardo da Vinci και της Artemisia Gentileschi, κλείνοντας μέσα σε καλλιτεχνική και ποιητική ατμόσφαιρα τις εργασίες του Φιλοσοφικού Σεμιναρίου.