Ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που μαζί με την Μαριλένα Φωκά επιμελήθηκαν την δομή του ημερολογίου επισημαίνει στο πρόλογο του, στο μήνα Ιανουάριο: «Οι έντεχνες αγιογραφικές συνθέσεις του ημερολογίου εκφράζουν απερίσπαστα τη βιωματική συνομιλία της δημιουργού Μαριλένας Φωκά που συνειρμικά απορρέει από την ευλάβεια ,το σεβασμό και την τόνωση της πίστης με ενδόμυχη, ειλικρινή και εσωτερική φωνή. Μέσα από την εκλεπτυσμένη τεχνική της χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα στοιχεία ευπρόσδεκτα και κατανυκτικά απεικονίζει τις μορφές σε διαστάσεις ουσιώδους θρησκευτικότητας. Η συνολική έμπνευση της χαρακτηρίζεται καταλυτικά από τα ευφρόσυνα ιδεογράμματα της ένθεης ζωτικής διείσδυσης».
Στο ημερολόγιο παρουσιάζονται 12 επιλεγμένες αγιογραφίες που εντυπωσίασαν το κοινό όταν εκτέθηκαν σε ατομικές εκθέσεις της αγιογράφου και προβλήθηκαν ιδιαίτερα από τα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Πρόκειται για τις απεικονίσεις της Αγίας Βαρβάρας, της Παναγίας, η των Πάντων Χαρά, του Αγίου Γ Δούκα Ιωάννη Βατάτζη, της Παναγίας του Καζάν, της Κεφαλής της Αγίας Βαρβάρας, του Δείπνου Του Μυστικού ,του Άρχοντα Μιχαήλ, του Αγίου Διονύσιου Ζακύνθου, του Αγίου Μοδέστου, της Παναγίας της Γαλακτοτροφούσας, του Άρχοντα Μιχαήλ με τη σφαίρα(ολόσωμη αγιογραφία) και του Αγίου Σέργιου του Ραντονέζ. Στο εξώφυλλο του ημερολογίου υπάρχει απεικόνιση της Παναγίας της Δεόμενης και στοιχεία για τους συντελεστές της έκδοσης.